Det är otroligt, hur musik kan omvandla dig till något bra




Massive Attack, Brittiskt Dj/Trip Hop-duo.
Alltid älskat dem, kommer alltid älska dem. Låten Teardrop är så fin, så magisk och ett genialskt konstverk att jag nästan blir tårögd. Deras musik framkallar ett lugn inom mig, som är omöjligt att beskriva. Och jag är för alltid, tacksam över att denna musik faktiskt existerar här och nu, i mitt liv.

Inspiration flödar och jag vill göra något stort, något tidskrävande, något som får mig evigt tålamodig.
Ska planera något inför påsklovet, att tänka utanför boxen är mitt mål, som jag på många plan redan uppfyllt.
Enligt mig själv. Men mer ska upptäckas och mer ska göras.

Som sagt, ett lugn ligger och gror inom mig. Och det är en angenäm känsla.

Km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0