I use to know this kid always sitting on the side nobody spoke with him


Haha, hittade mina gamla ridstrumpor från när jag var typ 11år. Kan fortfarande ha dem.
De beklädde mina fötter igår. Rätt coolt jao.


Mular i mig popcorn och slurplar i mig Té.
Är besviken för kaffet och sockret är slut. Vill inte ha Té...så jag poppade pop-corn, tröst-junk!
Kom hem från barnträningen, för ett tag sedan. Det gick ganska bra.
Men ett barn sa att hon ska byta grupp och då får det mig att tänka "Vadå? Duger inte jag?"
Eller så är det bara för att hon vill gå i en annan grupp med någon kompis eller så...får kontakta föräldern.
Känns i alla fall tråkigt.

Nu ska jag duscha sen chilla. Borde plugga också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0