Jag gick i ett kvarter idag





Är nu hemma efter en bra åkrunda med syrran. Vi åkte från norr, mot nordväst
in på industriområdet för att sen ta oss mot gränsen till Väster.
Där följde vi gågatan bredvid resecentrum. Åkte in mot stan och chilla på soldäcket tillsammans
med några klasskompisar till Maika.
Sedan gick vi igånom Järn-och stortorget och rulla ned för backen in till Öster.
Där flög ena trucken på skaten av och jag flög fram. Så fick leta efter alla delar
o skruva ihop allt med hjälp av händerna.
Sedan rullade vi vidare in till stadsparken. Chilledilla och alltså...jag lever livet just nu.

Love it. Min syster är duktig också, det måste jag erkänna.
Både på long och skaten.
Km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0