Kayla Tipsar - Hårspray + pannan = finnar

Ett litet tips till er Hårsprays-narkomaner som vill undvika finnar pga. just hårspray.

Vi tar mig som ett exempel; jag har börjat få finnar i pannan för att jag alltid hårsprayar sönder luggen när jag har keps.
Hårsprayen täpper igen porerna och ja...det blir KAOS.
Så sprayar du luggen och börjar få finnar i pannan, så kan hårsprayen vara boven.

Fast sen måste man ha överseende om man är tonåring. Finnar kommer och går hela jävla tiden.



Jag skäms inte och det ska man inte behöva göra. Det är naturligt.
Men tur är väl det att det finns ansiktstvätt.



Km.

EDIT: Men kom på nu i efterhand att det behöver inte heller bara vara hårsprayen. Utan täcker man pannan, så får den inte luftas, så kan det också uppstå finnar. Om man till exempel har; mössa som täcker pannan, luggen eller annat liknande.

Kommentarer
Postat av: AL-QIWI

TACK DU HAR LÖST ALLA MINA PROBLEM

2012-03-28 @ 18:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0