This will destroy you


Ritade igårkväll.
God eftermiddag mina fina solstrålar!
Känner mig kärleksfull idag, hihi...Kom typ nästan nyss hem från skolan.
VÄDRET?! Kolla ut genom fönstret om ni ännu inte har sett den strålande solen. I love it.
Satt vid ån och shit-snacka med D och D. Sköna grappar. Sedan tog jag bussen hem med A och G.
(Yepp, ska sluta skriva namn på mina polare.)

Fick reda på idag att min mattelärare ska sluta ha särgruppen jag går i. Istället ska vi ha en annan, en polsk kvinna som suger som mattelärare. Höll på att börja grina. Äntligen hade jag en underbar mattelärare och sen ska han sluta. Jag kommer sjunka ner igen...fuck my life. Men tog ett snack med honom och han sade att jag är välkommen o be om hjälp i arbetsrummet i alla fall liksom...känns skönt.

Nu ska jag plugga Litteratur, dricka kaffe och sedan tvätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0