Gizmo


Jag känner mig tom inuti. Vill liksom stänga in mig själv
samtidigt som jag är instängd i mig själv.

Alla springer bort från monstret, bort från mig.
Blundar och tvingar sig själv att somna
med ett hopp om att fortsätta fly från monstret, från mig.

En person sade till mig att han ville vara ett träd.
Jag tror jag vill detsamma, men då vill jag allt förutom att ge någonsomhelst syre till
människorna. Vi är inte värda den.

Jag lyssnar på We Made God och förundras över medlemmarna i bandet. De lever på island.
Hade jag levt på Island, hade jag utforskat varenda gejser och vulkan som existerar just där.
Tiden kanske går antingen långsammare eller snabbare då.

Km.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0