I wanna live like a dragonfly, fly so very high




-Jag vill ut i världen. Jag vill lära mig språk endast 0,5% av världens befolkning talar och jag vill äta mat, som för ögat, ser jätte äckligt ut. Jag vill vistas bland människor och djur som aldrig känner ett behov av elektricitet och vad omvärlden har att erbjuda.
Vill avskilja mig från den världen, omvärlden. Vill lära mig att surfa på vågor som endast finns vid ställen där det står "Locals only" på någon skyllt.
Jag vill dyka bland clownfiskar och andra fiskar som finns i filmen Hitta nemo, även se hajar och andra farliga djur! - Vill uppleva sådant som lilla Sverige inte kan ge en. Jag vill uppleva verkligheten, det verkliga livet.
Och inte vara fast i alla ideal och den där idén om hur en värld ska se ut.

Jag vill göra så himla mycket. Jag vill uppleva allting, allt som går att se, allt som går att röra vid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0