Jag kanske måste vara trasig för att dela med mig av mig


(bilder från igår, kommer senare idag)

Åh, tänker fortfarande på gigget som var igårkväll. Har fortfarande lite ont i nacken och lock för ena örat.
Men det är så jävla värt det, för jag hade så jävla kul och det var så sinnessjukt underbart.
Det var ashärligt att se min vän Viggo spela i sitt band, Concubine. Och höra att de faktiskt är riktigt riktigt bra och bara är 17-18år!

Eldstad har jag aldrig hört förut, tyvärr föll jag inte för dem. Men man kan inte gilla allt och alla. Men efter dem, så steg Cedron upp på scen och jag kunde inte ha varit mer taggad. De körde favoritlåten Goodnight Luna och gaah, I fucking loved it!

Efter dem såg man att lite mer folk börja komma, det var dags för Yersinia. De startade med låten Vapenbröder, och det blev kaos, hetsigt, svettigt och det bildades en massa kärlek, på en gång!
Jag har alltid velat stagedive'a, så jag ställde mig på scen kasta mig ut lite för tidigt, så ingen såg mig, alltså
tog ingen emot mig. Slog i golvet, men de drog upp mig och jag hörde några ursäkter. Men det gör ingenting, jag har minnen för livet nu.

Tack Z-M och A, brudarna jag umgicks med igår. Ni gjorde min kväll lika mycket. Tagga höst, då vi åker till Uppsala och ser Yersinia istället!

Nu ska jag dricka kaffe och göra mig iordning, School's today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0