Jag vill bara kasta mig ut



Har nyss kikat ett avsnitt PLL, spännande as fuck.
Nu väntar sängen på mig, ska bara duscha fötterna...de är smutsiga efter att jag åkt bräda igenom stan till Väster, helt jävla barfota.

Tänker mycket, lite mer positiva tankar än negativa. Känns skönt, men det håller mig även uppe. Helst av allt vill jag bara sova och sova, aldrig vakna (på ett tag). Eller så vill jag hinka i mig starkt kaffe hela natten och vara vaken till skolan börja imorgon. Men dessa två alternativ är inte tillgänliga. Så jag får skriva klart den här skiten för att sen gå och lägga mig och försöka sova.
Liksom sluta ögonen och slappna av i hela kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0