Men Mattis är en människa, snälla kan ni hålla käften



I am beautiful in my own way, bitches. So shut your mouth or I'll wipe your ugly face off!


Tidsinställt inlägg, hah...Jag leker kändis bloggare med tusen läsare som vill ha massor av uppdateringar varje dag. Bra där Kayla, fortsätt med den optimismen, så ska du se att du kommer komma riktigt långt!

Just nu är jag på gigget i Stationen, just nu skriker jag med till nån bra låt, just nu svettas jag och gör min vita t-shirt genomskinlig, just nu tänker jag "Lycka Lycka Lycka", just nu står jag bredvid Z-M och förorsakar en framtida nackspärr.
Ja nu vet ni, mina tusentals bloggläsare.

EVERYBODY LOVES ME.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0