opropertionerlig kropp

JAG HATAR MIN KROPP I BLAND.
Den är så opropertionerlig, eller det är inte det jag hatar egentligen.
DET ÄR KLÄDER, framförallt BADKLÄDER eller Bikini eller vad man kallar det. PLUS Jeans.


Bikini - Jag råkar ha en stor bokhylla, I'm not going to say the B-word. Och jävligt smal, eh ja runt om....det leder till att jag får köpa special-bh:ar. Det är väl inga problem mer än att jag gråter varje gång jag upptäcker att de där sakerna har växt. JA, jag hatar stora bokhyllor. MEN...några specialbikinisar existerar inte.
För det är ju meningen att brudar ska gå runt med små trekants-bikinisar. PORR-INFLUERADE SAMHÄLLE!
Som idag, på stadium...testade en bikini som var XL. Den passade över hyllan, men fan inte runt om. Var som att ha en over over oversized tröja på sig. Wtf liksom. Hatar det. Hatar. Hatar. Hatar.

Jeans - jag har långa ben och rätt muskliga lår,en kvarts afrikansk rumpa och något kurvig. Så om jeansen sitter bra över lår och rumpa så är de antingen för korta där nere eller liksom pösiga över vaderna.
Men om de passar i längden o över vaderna så går jeansen inte ens att knäppa.
WHAT'S WRONG WITH THE CLOTHES?!
Eller är det verkligen, mig det är fel på?

Hatar det. Ännu en anledning varför jag hatar att shoppa ibland.

ps. Jag är inte en sån som klagar över min kropp. Jag är nöjd med mitt utseende, oftast. Men ibland blir jag less på alla ideal och hur alla kläder är anpassade efter en viss kroppsbyggnad.
Jag kan inte köpa Bhar någonstans förutom Lindex eller beställa från nån tantaffär...haha lol.
Och jag kan inte ens köpa Cheap Monday jeans utan att sy in nere vid fötterna.

Kommentarer
Postat av: mamma

Har i USA stoppar dom silikon i tuttar och rumpa for att fa dina kurvor! Du ar vacker och alla stora skonheter har problem att hitta klader som fangar deras Gudinne kroppar!

2012-05-04 @ 22:44:33
Postat av: Jakktar

håller med din mamma ('=

men jag har liknande problem, kan bli helt tårögd när jag shoppar för det är jobbigt med stort j.

2012-05-07 @ 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0