Svar på kommentar



Svar: Det jag menade med det där yttrande-inlägget ang. om att vara sig själv, är till de som inte är sig själva.
Och det är väldigt många som inte är det. Jag säger inte att man ska gå runt och ha kläder som INGEN ANNAN har, för det är ju nästan, praktiskt omöjligt.
Tycker för det första att det är lite synd att du inte kan skriva ditt namn och liksom stå upp för din åsikt. Men har sökt upp din IP-adress, och du är i alla fall från samma stad som mig. Så du kommer nog läsa detta. (Hoppas jag)
För det andra, så läste du mitt inlägg ur ett väldigt negativt perspektiv. Jag säger inte att man inte kan vara sig själv om man ser ut som alla andra. För det kan man, man kanske vill ha likadana kläder som sin kompis, för att det är ens egna stil (också).

Jag har massvis med kläder som många andra också har, jag bryr mig inte. Det enda jag bryr mig om är att jag trivs i dem och de är snygga. Så säg inte att jag tror att jag har en unik stil. Jag bryr mig inte ens. För jag vet att massvis med andra som har ungefär samma garderob som jag!

Och jag dömmer ingen. Och jo, självförtroendet och personligheten kan ha en viss koppling till klädstilen.
Men självklart inte hela vägen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wtf, vad hade det med inlägget att göra? :P

2012-05-24 @ 21:36:44
Postat av: Ella

jaha oj trodde det var på förra inlägget, sorry.

2012-05-24 @ 21:38:22
URL: http://ellaeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0