Give her the dick

- Gick runt i skolan, i denna utstyrsel. Har världens kvinnovärk, har haft hela dagen. JA, det är lite synd om mig. Men jag fick mig ett gott skratt när jag ser mitt filosofihäfte. På en av bilderna, är Descartes med. Och de som vet vem Ross53545 är, vet vad jag menar; "Give her the dick", så jag dog världens skrattdöd och utropar just det citatet.
 
Ni som inte förstår kan gå in på denna länk: http://fuuka.warosu.org/data/lit/img/0029/03/1345015667619.jpg
Det är en person, som har gått under namnet Ross53545, på olika porrsidor och har kommenterat, som jag och många fler anser är, roligt shit under typ tre års tid. Och han har även haft en bild på den franska filosofen Descartes, alltså bilden här ovan. SÅ ROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0