Demonstration mot Kenneth

- Igår var jag så långt söderut, som jag förrut, aldrig har varit. Gick på toaletten i Småland för första gången.
Skrek halsen av mig, tillsammans med 200pers i en demonstration mot en av sex minkfarmar i Svedala, Skåne.
Åt Vegansk Asiatisk mat i Malmö. Tala med en kille som ska börja på en Graffiti-& Hiphop-skola, med Promoe som musiklärare varannan vecka. (AVUNDSJUKA TILL 1000) Jag har åkt 5km i en bagagelucka pga. brist av bilplats. Jag har lyssnat på dansk feminism-musik. Enda negativa var att jag var nära Hardcore-festivalen, utan att jag gick. Hade jag kunnat, så hade jag gjort det. Jag gillar Malmö, åker definitivt tillbaka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0