En onsdagkväll i Örebro

 
- Oteof, var lika bra som vanligt. Deras cover på Tigersuit är ju så bra, de gör det så bra. Grieved, var oväntat bra. Men jag kände en gnutta av Stockholms dryga attityd, eller så var de bara blyga(!?). Up River, var känslosamma och energiladdade. Rörde på sig som tusan och röjde som om de var alldeles ensamma. Trummisen imponerande sjukligt, väldigt duktig må jag säga. Var inte alls överdrivet många idag. Men det är ju en Onsdag, så vad förväntar man sig? Fast det handlar inte om antal människor, det handlar om känslan. Efteråt tog jag den mörka kylan i handen och vandrade hemåt under halvt lysande gatulyktor. Nynnade på Good night Luna med Cedron, är väldigt taggad inför 23/10 då de kommer till Örebro och spelar. Jag skulle kunna leva ett bra liv med endast Spelningar dag ut och dag in, samtidigt som jag har min bräda under mig. Mer än så behövs inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0