Jag och Sanna om ca.55år

 
- Jag och Sanna har under dagen, snackat om oss när vi blir pensionärer. Och vi kom fram till att jag kommer vara den där coola pensionären som alla kommer säga "Du är en så jävla cool mormor/farmor." till. Jag kommer försöka bete mig och se väldigt ungdomlig ut. Fortsätta skate'a trots stela leder osv.
Sanna däremor kommer vara den där gulliga lilla tanten som alltid har godis på bordet, när barnbarnen kommer på besök. Hon kommer ha blommor i sin rulator och vara väldigt dement.
 
Och i dagsläget, kör vi att vi bjuder varandra på kaffe varannan gång, när vi blir pensionärer så kommer jag säga att det är hennes tur varje gång och eftersom att hon då är dement, så kommer hon gå på det. Jag kommer även vara väldigt galen och Sanna tvärtom, så hon kommer lugna ned mig när vi är på stan till exempel.
 
Vi ska även bo i Vivalla och vara gangsters.♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0