Måndagmorgon

- Sitter här och lyssnar på musiken här ovan. En vän tipsade om detta band i helgen och jag är hooked. Sinnesstört bra musik. Postrock men de har många influenser av Klassisk musik, samt Progressiv rock. Jag bara totalgillar det.
 
I helgen blev jag även klar med min novell, som jag kämpat med hela lördagen och söndagen. Det blev tre sidor. Är ni läsare intresserade av att läsa så kan jag se till att den kommer upp, i tre delar. (Kommentera om du är intresserad.)
 
Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och göra mig iordning. Kanske se ett avsnitt av This is England '86 ?
 

Kommentarer
Postat av: Natta

Du får gärna lägga upp, för jag är ganska nyfiken på resultatet!

2012-10-22 @ 15:20:00
URL: http://Bailo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0