Parken zoo's hemligheter

- Har nyss tittat på detta avsnitt av Kalla Fakta: http://www.tv4play.se/program/kalla-fakta?video_id=2229828
Och min ilska över människor som behandlar djur på ett omänskligt och brutalt vis, är på hög nivå just nu. Jag är så sinnesstört arg och upprörd. Jag slutade gilla djurparker, circusar och annan underhållning på djurens ofrivilliga bekostnader, när jag fick upp mina ögon på riktigt. För det är inte rättvist och absolut inte humant. Vill utföra allt hemskt de gör mot djuren, på kvinnan där ovan. Sådana som henne, borde inte finnas.
 
Titta på repotaget om du inte har gjort det. Sluta betala pengar för att gå på djurparker och du visar att du inte stödjer dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0