Skate med brudarna

 
- Idag var en riktigt jävla bra och lökig dag. Helt OK i skolan. Efter skolan, mötte jag Z-M och Emma så begav vi oss till Alibaba, åt sedan banan och macka i regnet,
för att sen komma till våran slutdestination: Brädcentralen aka BC.
Jag bokstavligen, lökade sönder. Gav allt och nu sätter jag Ollie, cleant. Kom högre och högre upp i luften, ju mer jag nötade. Kan även droppa ner från rätt så hög höjd nu. Ja jag är nöjd. Är så jävla glad.
Hon som jobba där, erbjöd sig även att låna ut nyckeln när det är stängt där så kan jag få åka själv eller med kompisar. Det är awesome. Nog om "skrytandet", var bara tvungen o dela med mig av min glädje.
Bättre bilder, kommer förmodligen. Z-M fota lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0