Skateboard-abstinens

(Inspo-klipp)
 
- Skateboard. Abstinens. Skateboard. Abstinens. Måste skejta.  Jag visste inte att jag skulle bli såhär fäst, som jag är. På brädan är hela min omvärld, förändrad. Det enda som existerar är jag, min bräda och allt det där vi ska klara av tillsammans. Och känslan, känslan när man sätter ett trick eller något annat liknande, den är helt obeskrivlig. Jag har skejtat i drygt ett halvår snart och jag blir helt pirrig i magen av vetskapen, att jag har så många år framför mig. Snälla ta inte detta ifrån mig.
 
Enda som stör mig och min dramatiska relation till brädan, är skolan. För hur mycket jag än vill skejta, så måste jag prioritera skolan först. Vilken suger så förbannat hårt att jag vill spy. Men jag får helt enkelt invänta sommaren och hålla humöret i schack. För i sommar kommer mitt liv bestå av endast brädrull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0