Getaway vs. Hultsfred

- I sommar får två festivaler finbesök.
Hultsfred: Portishead. - Getaway: Alcest, Katatonia, Cult of Luna & Electric Wizard. 
 
Jag fyller 18 i sommar och därför tycker jag att det är en självklarhet att jag ska få gå på åtminstonde en av dessa festivaler, utan några som helst problem på föräldra-fronten. Om jag inte har råd, så vill jag gärna ställa upp som funktionär och komma in gratis. För Alcest är ett av mina absolut favoritband. Ett problem är dock att Portishead, är nästan olagligt att missa med flit. Åh, de är båda två helt underbara musikupplevelser. Det är musik som har präglat mig så stört mycket. I don't know what to do, även om dessa tillfällen utspelar sig i två olika månader.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0