apres l'ombre

jag svär på att den där modern, är den bästa man någonsin kan ha.
jag försöker att inte vara avundsjuk 

- Mitt sommarlov har börjat nu kan man säga. Jag har inga framtida lektioner (förrän i Augusti då jag äntligen börjar trean). Så jag och min fina vän Sanna, satte oss på en stentrappa vid svartån med andungar + deras överbeskyddande mor, till sällskap. Vi tryckte ned oss själva med självömkan och självföraktelse för våra misslyckade nationella prov i engelska. Vi fick E. (Nej det är inte fel att få E, men när man satsar på någonting helt annat så blir man besviken. Stop hatin') Sedan tog vi våra cyklar åt varsitt håll, hon drog till sin kärlek, sin kille. Jag drog mig hemåt, till ensamheten. 

Men jag är inte på ledsamt humör idag. Jag sitter med en kaffekopp, med Les Discrets i högtalarna, med fönstrena öppna, med 22garders värme, med en framtid framför mig som jag ska göra till den bästa framtid jag har att se fram emot. Jag fyller 18år om 24dagar. Mitt liv börjar snart. 

(jag förvirrar mig själv med mina toppar och dalar som är placerade med alldeles för litet avstånd ifrån varandra, jag förvirrar mig själv med min allt för mångsidiga personlighet som aldrig kan ge mig en rak väg att gå på, jag förvirrar mig själv, inte konstigt att ingen förstår mig när jag inte ens gör det) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0