"Du e så jävla grunge asså"


- Sitter och sippar på mitt älskade kaffe, som är till för att återuppliva den zombien jag vaknade som.  Den bleka nyansen i min hy, börjar återgå till det normala och en lätt rodnad klär mina kinder. Ja, jag är ganska mänsklig nu. Men faktumet är att jag har sovit alldeles för dåligt i natt och denna dag har ingen ljus framtid, även om jag har planerat att skejta och umgås. Åh, människan är så fascinerande med dess turbulens.

Lyssnar även på Nirvana och som alltid får jag någon sorts klump mellan hals och bröstkorg. Jag vet inte om det är på grund av vissa låtar eller om det är för att jag faktiskt tycker synd om den döde Kurt Cobain, eller om det bara är för att jag aldrig någonsin kommer få se detta band live, någonsin. Någonsin. (Jag önskar att jag föddes tidigare, än vad jag gjorde. Året 1995 kan dra åt helvete, tillsammans med alla andra avkommor som året födde)

Påtal om Nirvana, så stör jag mig på alla jävla tumblr's och människor som klassar sig som "Grunge". Jag stör mig så oerhört jävla mycket att jag vill spy på varenda en och pressa färska citroner i öppna sår på dem.

SLUTA KLÄ ER SOM OM NI INTE BRYR ER OM VAD NI HAR PÅ ER, NÄR NI EGENTLIGEN ANSTRÄNGER ER TILL DET YTTERSTA FÖR ATT KUNNA SE UT SÅ. NI ÄR SÅ JÄVLA UNTRUE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0