Visste du att...

  •  Jag hatar offentliga toaletter, men det hindrar mig inte från att använda dem när jag verkligen behöver utreda mina behov. Men då bombarderar jag toa-ringen med papper så jag inte sitter direkt på den. euw
  • Jag älskar doften av nytvättade kläder, lakan etc. Men det bästa är att lukta direkt på tvättmedlet, får något sorts lyckorus av det. (getting high and stuff)
  • Jag har komplex över min glesa hårväxt. 
  •  Jag har flera års ridkunskaper på nacken. fd hästtjej
  • Nuförtiden klarar jag knappt av en hel dag utan en powernap på 10-15min. (getting old and stuff)
  •  Jag cyklar med en trampa på min cykel (they see me rollin', they hatin')
  •  Jag har skrivit dagbok sedan 10år tillbaka.

 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0