Åh, hon den där jobbiga jäveln igen....



Ah, Sanna här! Aka Kays fruga!!
De är roligare att blogga på Katjekays blogg, för de är inte min blogg, FATTARNI?! Förstod de.
Vetni? Kayla ska hit på sportlovet, de har jag bestämt. Ni bryr er som fan, jag vet de!

 Alltså, hon tror att hon är mindre störd än mig, men de vet vi ju alla att så är inte fallet! för när hon låg på BB tappade dom henne såå många gånger att hon glömt de. HAHAHAHAAHAHA. Vill ni veta en till sak?! Hon har inte skickat min julklapp ännu!! Jag skickade faktist hennes igår :')

HEJ MENINGS LÖSA INLÄGG! Nemen, de jag vill få fram är att, jag är den lite mer lyckade av oss två... Dock älskar jag kayla lika mycket för de! (.. Eftersom jag får betalt för att prata med henne♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0