Borta bra men hemma bäst

God förmiddag! Eller är det kanske efter middag?
Jag vakna iaf kl halv 1.
Vi kom till örebro 05:40, 10min för tidigt.  Väldans ovanligt MÅ jag säga.
Tågresan gick väl bra, mycket flum och småtjafs med Malaika och Nchilija. Men det gick bra, Nchilija är bara föööör rolig.

Nchilija: SNälla säg inte att det var din vårt tumme som nudda mig?
Kayla: HAHA mjo det var visst det!
Nchilija: ÅÅHH JÄKLA VÅRTBARN SKAFFA LÄKEMEDEL!
Malaika och Kayla: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA läkemedel HAHAHAHHAHAHAH

Jag bara älskar mina syskon, de har humor!
Idag ska jag plugga lite och packa upp(om jag orkar) och sedan vara med Lena&Sanna-

Jag diggar att ta ruligha caembielder

Nu ska jag duscha
Peace out!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0