JAG HITTAR INTE MITT ÖVERFÖRINGS-USB

Asså SKIT, jag hittar inte mitt usb som man sätter minneskortet i och överför bilderna med!
Dööööh, vill ju lägga upp bilder!
Igår hängde jag bara framför datorn och senare på kvällen kolla jag på Tv med mormor.
Bonde söker fru, Berg flyttar in och Välkommen åter!
ASSÅ HAHA! så jekla sköna program. Bonde söker fru tycker jag iof är rätt töntigt. Men den har sin charm, Bönder som söker kärleken via ett Tv program. So Cute!
Idag ska jag vara med
mina polers! Herligt!


Den här tjejen har en blogg på Ec, har börjat läsa den!
Hon är sjukt rolig + så är hon sjukt bra på att sjunga! hennes tvilling med.
Kolla in vettja http://www.emocore.se/gubben/blogg
JAG ÄLSKAR HENNES HÅR!

Nu ska jag duscha!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0