Allez hop!

Hejsan!
Det var länge sen, typ!
Fortfarande ingen blogglust. Men bloggar nu, har tagit en paus från allt franskapluggande. Gud, har franskaprov imorgon. Känner mig taggad, hoppas alla prepositioner, länder, reflexiva verb och futurum om shit fastnar.
Vill behålla mitt Vg. Känner mig riktigt taggad på att göra bra ifrån mig i skolan, eftersom att jag vill komma in på det programet jag vill. Har lite funderingar på olika, men har inte bestämt mig riktigt. Är ett litet tag tills dess.
Idag vare skola iallafall, har flummat järnet med min skojiga vän Frida Bajs!
Jag var lite omatchande klädd med flit idag. Rutig shorta med en vit/svart randig Tee under.
Men det var faktiskt snyggt, tycker jag iaf.
När jag kom hem, käka jag mellis(så som man sa på dagis)
och sen börja jag plugga. Sanna kom över, efter sin lilla promenix. Snacka en massa med henne, Sanna du är Guldvärd<3
 Nu ska jag typ fortsätta plugga. Heja SverigeT...

Glasögon - Wal*Mart [USA]
Halsduk - Mammas gamla
Bandana - Minns inte men från [USA]
Tee - Fick av Kevin
Linne - GinaTricot
Jeansleggings - Macy's [USA]
Blått Armband(syns typ inte) - Fick av Sanna från filipinerna trorja
Grönt Armband - Nån tygbit HAHA

Peace out!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0