Andra sidat, andra sidat inthe stå hä

Asså gaaaah, jag blir galen på en som jobbar på min praktikplats. Jag fick inte sitta ner en sekund idag. "Varför du stå här? Andra sidat, stå inthe hä!"
Det var okej ibörjan men så fort hon ser mig och jag inte gör något speciellt så ryter hon till.
Hon sa flera gånger att jag skulle fylla på skedor(som hon säger) och det är inte ens skedar det är gafflar!!!
Nu ska jag inte mobba henne för att hon inte kan ren svenska, det är inte det som stör mig utan det är att hon egentligen är diskare och inget mer. Så hon kan inte hålla på och köra med mig, tycker jag iallafall!

Aja, jag fick sluta tidigare(halv timma) + så fick jag en rikskupong på 60:- av en av kockarna. Hon tyckte att jag hade jobbat bra!* STOLT!*
Nu ska jag
skissa och sen plugga lite. kl 17:30 är det träning. Taggad!


Tröjan jag får låna är ju jävligt snygg också, må jag säga! *Harkel*
Nu ska jag tycka mer synd om mig själv!

Peace out!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0