Den nya istiden

GUUUUD! det är så grymt kallt. Kom hem från träningen för kanske 20min sen, min ena tumme är helt weird!
Typ förfrusen eller nåt. Vi sprang iallafall i skogen, 2,4km.
Sprang på 11 nånting. As nöjd, eftersom att jag sprang på 12,06 förra gången. Förbättras hela tiden! WOHO!
Sen körde vi massa övningar i uppförsbacke, mina benmuskler kommer vara super starka till vintern, YEAH! Det gillas eXtremt hårt!
Nu ska jag duscha, nej jag har inte gjort det än. Tryckte i mig två bullar och snacka med mamma nyss i tele.
Halloween är ju snart, och det där borta i Usa är oerhört coolt.
De firar det som när man firar Julafton.

Nä nu blir det duachen, sen käk.

Jag och Sanna är gifta, visste ni det :O Mohaha, smexiga vi är!
Hon trodde att jag hade blivit våldtagen eftersom att vi inte har snackat på hela två dagar.
Stackars flicka som fått oroa sig.

Kayla Mokédé

PE-ESS: IMORGON SKA DET SNÖA! DÅ BLIRE TERMOBYXOR, host

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0