.


*Jag har en missbildad tand i underkäken. Har en liten liten prick på tanden, jag frågade tandläkaren vad det var och då berättade hon att när den tanden bildades så var några såna där saker inte riktigt med i processen och blev bruna istället för vita. YEAH!!!!

*OM JAG FICK BESTÄMMA SKULLE JAG HA PÅ MIG MÖSSA DYGNET RUNT!

*Jag vill bli framgångsrik i något, helst i Friidrott!

*Jag har bara gillat rock/metal/hårdrock och en del punk i lite mer än en 1år. Innan det så var jag Hiphop/rnb Kayla!

*Jag var en pöjkflicka i 2an upp till 7an. Är fortfarande lite gran :)

* Sommaren 2011 ska jag vara grym på Longboard!

Detta skrev jag pga att jag inte vet bättre saker att blogga om!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0