Friidrottande mästerkock

*Pustar ut*
Jag har nyss skrivit en uppsats om min framtid på två sidor. Men är en aning irriterad, jag skrev allt i ett skrivblock först. och då skrev jag hela sex sidor men sedan när jag skriver det på datorn blev det bara två freaking sidor!
Höll på i lite mer än en timma iallafall!
Förut tränade jag, omg vilken träningsvärk jag kommer få IGEN.
När jag kom hem ställde jag mig i köket och fixa mat åt mig själv. Alla var borta förutom pappa som sov.
Lagade pommes med hamburgare och stekta champinjoner med sallad.
Jag är värsta tjockisen! TYP




HAHA jag brände hamburgaren, den är ljus för att det är kyckling och inte nötkött!
MästerKocken.se

Nu ska jag storstäda med familjen.

Simma lugnt där ute!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0