Gladchey.se

Japp, Sanna brukar skriva så! Men jag är en copycat så jag har en anledning att härma, thihihih!
Haha närå, men jag är faktiskt helt sjukt glad. Just nu är det jääävligt många anledningar varför.
Och det bästa är att jag ska träna ikväll och göra av med all energi jag har i kroppen. Jag ska ge allt!

Min praktik idag har varit helt okej
ehm...på frukosten så trolla jag lite!
Döööh, Youtube är helt weird! Jag lägger upp videon ikväll istället.
JAG HAR INGEN DATAGRÄNS IDAG EFTER SOM ATT JAG ÄR LEDIG IMORGON! WIHO
hahah, lite väl övertaggad. Damn it, måste kolla busstidtabellen också.
Hädanefter ska jag ta buss till träningen för det är mörkt när jag cyklar hem och efter allt som har hänt nu i helgen så får jag inte vara ute när mörkret faller. Tråkigt men BRA!


Fyllde på alla Saltkar imorse. Döjobbigt!
Men bättre det än att skala potatis eller damsuga!

Rulla vidare!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0