Här kommer pippi långstrump tjola hopp tjula hej tjola hoppsan sa

Hej, här är man bloggnörd till 10 000! Jarrå, nä men seriöst NOLL KOMMA NOLL blogglust.
Ehm, jag har haft en trevlans helg. Körde Lasergame och chilla med lekar med träningsgruppen. Fetans roligt!
I söndags, plugga jag med mina väninnor Lena och Sanna hemma hos Lena. Trevlans Trevlans.
Igår var det skulan för första gången på två veckor. WIHO, jag har längtat som bara den. helt seriöst, vill bara plugga plugga plugga!
Det går underbart bra för mig, typ! Jo men det gör det, helt underbart nice äre just nu!

Träningen går också helt finimang! Fast i söndag så snurra hela skallen pga brist på frukost. HAHA, så fick lite chokolata. Mådde illa men sen gick det bättre. Satte upp mål till nästa år.
Skriver dom på blöggen ikväll, nu ska jag läsa en bok som är väldans bra. VID NAMN FROSTEN!
Ändrade planer, såg nu att jag har glömt boken i skolan! DÖööÖöÖÖh

Nu ska jag byta om sen åka och träna!

HAHAHAH! Hörde den här typ igår. As garva för första gången!
"Ni säljer jag vet inte vad, bajskorv och gris?"

Take care
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0