Hej jag heter oskar är sjutton år, är lång och har kort brunt hår, jag är bosatt i örebro stad jag har glimten i ögat och nästan alltid glad

HAHA, jag har inget liv. Skriver en av världens sämsta och meningslösa låt som rubrik. -.-
För en halv timma sedan låg jag och sov så sött. Men nu är jag vaken och är sjukt sliten.
Hatar att vara trött, man är så seg och slut och trött ocn ittiterad och döööh.
Nu ska jag dricka té sen sticka iväg till praktiken. Får väl skala potatis igen säkert -.-
Igår när jag skalade med en kvinna så var potatisen slut i diskhon så jag tänkte "YES vi är klara!"
men så går hon och kommer tillbaka med ännu mer potatis.
Slavarbete på topp!


Jag gillar bilder som är UppOchNer, Jag gillar även att bjuda på mig själv! Gr8!
Malaika sa nyss att jag var ful, nu är mitt självförtroende så häääääääär mycket förändrat!

Do your thing!
Kayla Mokédé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0