Huvva ligen

Glansiga ögon, torra läppar, torr runt näsborrarna,snor som rinner hela tiden, blåsor uppe i tandköttet, stor tjock klump i halsen som inte går att svälja ner, discotek i skallen. Detta kanske jag är på väg att få, igårkväll hade jag grymt ont i halsen.
JAG VILL INTE BLI FÖRKYLD!
Hatar att vara sjuk, speciellt förkylning! Usch, så min dag kommer vara väldigt enkel.
Sitta nerbäddad i fotöljen eller i sängen, med en bok. Och en påse halstabletter på en sida av mig och en kopp te på andra sidan.
Inte världens bästa lördag men helt okej. Länge sen jag sträckläste! Läser en underbart bra bok också!

Grymt bra är den, är på sida 122. 284 sidor är hela boken, goodie. Har några fler böcker som väntar på att få läsas!
Bokmalen i mig börjar komma tillbaka, yeah!

Ska lägga upp lite bilder från igår i skolan. Men det blir senare, nu ska jag duscha!

Peace!
Kayla Mokédé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0