I feel so good!

Hello my friends!
Jag känner mig så bra i hela kroppen. Kvällens träning var i skogen.
Körde lite övningar sedan sprang vi 2,4 km. Jag sprang på 12,20.
Är as otränad men nästa vecka ska jag slå det där och det gör jag nog lätt!
Nu chillar jag bara. Fy hatar ordet chill, vet inte varför :O
Ska snart gå och lägga mig, var grrrrrrrymt trött imorse när jag vaknade! nicht gut

alltså, nej, usch, fy, blä, bajs, skit, naje, ööh, daaah vad jag såg ut som ett troll när jag var liten.
Kayla en galen 8åring med gulliga Julia 7år!
Av med de fula regnbrallorna, jackan som är tooo small och nike kepsen!
Mamma varför?!

Men som sagt, JAG BJUDER PÅ MIG SJÄLV!

Dags att räkna får
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0