I'm the best, not you

Oh no!
Om 30min börjar jag, vill inte åka dit.
Om jag dör så är alla som läser det här bjudna på min begravning, säg till han/hon som sköter musiken att jag vill ha nån riktig tung låt och inte nåt gojja! Tack!
Alltså om ni verkligen förstod hur jag har det skulle ni bokstavligen gråta med mig!
Haha, ni som VERKLIGEN följer min blogg ni får vara beredda på ett sånt här inlägg varje dag till jag börjar skolan igen!
Det bästa med att praktisera där är nog två saker. När man får ny bakat bröd till frukost. Och när man hör de där magiska orden "Du kan få gå hem nu!"
Om det hade varit film skulle det säkert låta "Haaaallelujah!".
Nu måste jag fixa håret, dricka té och borsta tänderna.

Love and Peace ^^
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0