Jag mår illa, som en gorilla. Men jag går inte illa

hahah! Jag är ju bara för rolig! fast ne. I have no life. sorry
Nu är min praktik sluuuuuut! Imorse när jag vaknade så mådde jag piss!
Hade ont i magen och mådde illa, mår fortfr illa.
Så det  blir en massa plugg för mig idag, blir nog inte att träffa Sanna heller. Sad face!
Jag
har pluggat en del nu. Pausade lite, men nu ska jag fortsätta.
GO KAYLA!
Ska plugga hela dagen, fast med korta pauser lite då och då! Det känns as bra
Och som ni kanske förstår, ni som läser min blogg hela tiden alltså.
Jag har nada blogglust, haha.
Aja, ska fortsätta med pluggandet nu!

NU SLIPPER JAG DET DÄR FULA FÖRKLÄDET FÖR GOTT! wiho!

Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0