Jomenvisst, im the geek.

Efterskolan drog jag och Mrs Nilsson hem till självaste mig och fixa massa stuff.
Sen vidare till ICA
Sedan till Nilsson och laga mat,bål och annat shit.
Japp, jag var en nörd och hon Kines.
Sedan kom Johanna utklädd till Brandman
Lena och Engla, kom som ehm...Engla var en docka men Lena HAHA, jag vettetusan vad hon var. Stjärnor på huvudet hade hon iallafall.
Vi käka oss fulla med Tacos och sedan kolla på vi på två skräckfilmer. Dåliga men de funka.
Sen kom pappelipappsen och hämta mig. Vill föf*n inte bli våldtagen på väg hem.
Imorgon drar jag upp till Jämtland, till staden Östersund. Fetans nice skare bli.

Nu presenterar jag veckans största bildbomb.



Mrs. Nilsson Kines

Mrs. Djursvik Brandkvinna

Brandman o Kines

The geek


Här måste brallorna opp!









Den där jäkla ugglan skrämde skiten ur mig!











Nu pallar jag inte lägga in nå mer bilder!
Kommer en till bildbomb imorn innan jag drar till tåget, från när jag och Frididlinis var med varandra :)

Take care!
Kayla Mokédé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0