Lasergame

Shulululu! (Haha den hälsningsfrasen är UTE)
Denna morgon har varit wonderful, vaknade i soffan i en sovsäck. Malaikas kompisar skulle sova över, så det blev soffan för mig. Men som tur är så är soffan soft.
Idag blir det Lasergame för min del, kvart i 4. Ska jag och de andra i min träningsgrupp spela det. Eller vad man säger. Sedan efter det ska vi samlas i klubb huset och köra lekar. Hihihi, vi är dagisbarn. Närå, men det är faktiskt as kul. Alla är bara för sköna och roliga!

Nu ska jag typ duscha och lite sånt.
Först ska jag bara softa med Joakims sköna stämma.
Kent är världens skönaste band!


HAHA! meningslöst

Simma lugnt!
Kayla Mokédé

Kommentarer
Postat av: simone

haha nice :D

2010-10-16 @ 14:24:14
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0