Lena och hennes så kallade DIEt

hahaha! Lena sa igår att hon går på diet!
Och nu skriver hon till mig att hon vill ha pizza
Så senare ska vi käka på Pizza Planeten, hon och jag!
YUMMI, ja jag vet att jag är en TjockoMata!
Mmmh, så vidrigt gott!

ASSÅ vad händer med Örebrostad!
Igår kväll blev en man knivskuren i huvudet av en narkotikapåverkad man.
Och imorse ungefär vid min skola skedde ett våldtäktsförsök på en 20-åring och en våldtäkt på en 60-åring!

USCH!
Jag är bara LIIIIITE rädd! fast nee, MYCKET!


Min frukost:  Yoghurt m. cornflakes och kaffe med MYCKET mjölk!
Inte min kopp btw, fast jag är världens bästa syster iallafall

Have a nice day!
Qayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0