Om du inte höra mig fråga chef

Mina ben är döda! har träningsvärk i lårmusklerna! GÖTT!
Är hemma efter en rätt bra dag på praktiken. Han som äger stället sa idag "Synd att du går i skolan, annars hade jag anställt dig på en gång!" Väldans bra kritik, och sen fick jag en rikskupong AGAIN fast på 70kr den här gången! det är också grymt gött.
Hon som tror att hon är boss över mig får inte säga till mig igen, de andra sa till henne. Hahaha!
Hon ba "Gå och gör det där, om du inte höra mig fråga chef!"
HAHAH!
På lunchen snacka jag med Sanna Banana Lule-Bo i telefon. Grymt bra lunchrast, käka pannkakor också!
Igår kväll fick jag inspiration av låten Nightmare med Avegend Sevenfold och Tears dont fall med Bullet for My valentine.


Ignorera Malik som snackar/sjunger i duschen i bakgrunden och malaika som sjunger African queen!
HAHA.
Imorse hade jag och Malaika KUL!

Hoppas ni fick ont i nacken :D

Dagens outfit!

Rosa Linne - Gina
Gult linne - Victoria's secret [USA]
Replay jeans - JC

Träning kl 18:00! Blir skogen igen, damn thats so awesome!

Rulla försiktigt!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0