Sanna Ström

Alltså BARA för att Sanna skrev om mig i sin lilla blogg så måste jag också det! DööÖööÖÖh!
Även om jag redan har gjort det en gång! But my feelings have grown, HAHAHA.
Ni fattar va!?

Men alltså denna underbara tjej, är så sjukt underbar! Så underbart awesome.
Det är obeskrivligt hur Awesome/underbar/bäst hon är, helt sick att du bor så jävlans långt bort.
Jädra LULE-BO!
och det är heelt sick att vi inte ens har träffats. Men alltså ibland känner man när något är real.
Det här är en kompis jag kommer ha väldigt väldigt länge. Jag bara känner det på mig.
Hon förstår mig verkligen, vi har berättat saker för varandra som man knappt vågar tänka på själv.

Sanna Ström, du är verkligen den bästa av de allra bästa!
Nu kanske det blir lite väl smörigt, men alltså allt är ju så sant. Det går inte att blunda för verkligheten, vissa personer är bara bäst och det är bara att inse liksom.
Det känns som att jag har fått den där guldbiljetten som Kalle får i kalle och chokladfabriken, fast något bättre och finare. En Sanna Ström!



Jag är grym i paint! Sanna är min Bajsunge!


Nu väntar jag på en annan Sanna som även hon är grymt Awesome! Vi ska plugga tillsammans!
Kayla Mokédé


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är bäst kiss-katt!! <3

2010-10-11 @ 20:35:01
URL: http://Undead.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0