The Light will not survive


Pendlandet från Nomy till Portishead och sedan Slipknot igårkväll, fick jag min insipration ifrån.
Började först rita en sol, sen rymde jag från den där boxen där allt väsentligt finns och kom till de oväsentliga.

Jag älskar när jag tecknar med inspiration och inte bara tecknar för att liksom göra det.
Det finns liksom en bra anledning varför jag gör det, jo jag är inspirerad. Den anledningen duger gott och väl. Även om resultatet inte blev det maffigaste. Som den här teckningen, jag använde bara en stiftpenna(blyerts), Gul akvarell penna och en svart vattenfast tuschpenna.

Jag blev nöjd med resultatet, de som ser den här kanske kommer tycka att teckningen känns tom. Men jag vill att den ska vara sådär.
Det är egen tolkning, om du har något vettigt att säga så släng in en kommentar! Alltid kul att höra andras tolkningar.

Take Care!
Kayla Mokédé

ps. Nu blir det skolbio första skoltimmarna, soft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0