Tripp trapp trull

Orka blogga!
Flum i skolan med underbara MAJS polers
Börjar bli förkyld BAJS
Inte tränat sen förra Torsdan
PÅ lördan drar jag till Östersund! Damn, FETANS KUL!
Jag saknar Sanna Ström!
Imorgon ska jag på Halloween kväll hos Sanna med några polers!
Jag har nyss varit på Ö&B och köpt Dricka till imorn
EHm...har jag berättat om mina toppen omdömen! Hihi, MVGbarn HOOOOST
Jag är Happy flicka just nu!
Jag har läst världens bäst BOK, Frost! ELler inte världens bästa, men bra ären!
Jag har NADA blogglust!
Imorn på halloween så ska jag vara en TÖNT! :)
eller det är jag, fast på insidan



Min finaste väninna Frida Berglund! The one and only!
Majs.....bajs

Kayla säger hejdå!
-Heeejdåååå

Jag är flum, i know. Finns inge medicin, sorry
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0