Den där tjejen som gillar att skratta

Sitter här i myskläder! Har käkat, duschat och gjort sånt små stuff. Ska ner och fixa iordning köket(min dag idag). Sen blir det nog bara att softa med boken.
Fast nu när jag tänker efter så vill jag ut och springa! Men ikke sa nikke, då blir jag förkyld på direkten
!



Jag har funderat väldigt mycket på en sak, vad är det som gör att man blir en väldigt flumig person?
För jag vet faktiskt inte det, är det nånting som är ärftligt, man blir som man umgås med, sjukdom, alla är olika?

Ärftligt:
Alltså min släkt är unik. Vissa är allvarliga andra inte, eller så är de både och.
Min pappa har humor, han är en riktig skojare. Så det kanske är från honom som jag har fått min stojiga personlighet ifrån?

Blir som man umgås med:
Det kan faktiskt vara den anledningen, inte omöjligt. Alla mina riktiga vänner jag har haft under min livstid har varit väldigt flumiga. Iallafall vad jag kan minnas, men det kanske är för att jag dras till sådana människor för att jag själv är flumig. Men då måste det vara att jag är född flumig?

Sjukdom:
Jag tror faktiskt inte att det är en sjukdom. Man är inte sjuk om man är en väldigt skojig person, fast finns säkert folk som undrar om jag har nåt fel i skallen.
Men doktorn har inte sagt att det är nå fel på mig, så jag litar på det!

Alla är olika:
Jag vet redan att alla är olika. Jag är grymt glad att alla är olika. Kul att vara någon annans kopia, host nä tror inte det. Vissa är grav allvarliga, lite flumiga, mycket flumiga, AS GRYMT MEGA flumiga.
Och jag är nog den där tjejen som är AS GRYM MEGA flumig, men det är ju jag.
Jag kan faktiskt vara seriös, men jag tycker att man inte ska se saker och ting för allvarligt. och att man ska bjuda på sig själv lite gran, men visst om det går överstyr kanske man ska ta en funderare.
Jag respekterar andra människor, men alla respekterar inte mig. Men det är deras problem och inte mitt.
Man måste faktiskt inse att alla inte kan vara som en själv.

Gilla mig eller ogilla mig, finns inget där imellan. Sorry...

Kayla Mokédé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0