20:34

Nu har jag städat. Jag och Benamin städade Köket. Alltihop, diska, rengjorde kylskåp/skafferi, mobba, damsög, damma och allt! Jag är sååå stolt!
Sen passae jag på att städa mit rum, till detta hade jag mitt handsfree i öronen och lyssna på
* Slipknot
* The verve
* Paramore
* Red Hot Chili Peppers
* Papa Roach
* Alice in Chains
* MGMT
Nu softar jag bara!
Förut så frågade Malik mig vad jag skulle ha gjort om jag satt i fängelset?
Asså frågar en 5½ årig pojke sånt? O så sa han "Om polisen försöker ta dig, ska du stanna eller springa då?"
Hello MALIK! du ska inte tänka på sånt där!



Jag hatar att ha stökigt rum men hatar också att städa!
Nu ska jag duscha sen typ sova.
Imorgon ska jag till praktiken, dööh de vet inte ens om att jag kommer för jag har inte fått tag på dem!

Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0