hejsan hoppsan lillebror

Var ute och joggade med Yaya förut. först tänkte jag springa i hennes tempo men sen ändra jag mig och tog mitt. Så det blev tiden 15,12 bara. Men as skönt var det att springa.
På väg hem så kollade yaya på min kind och då såg hon mitt ärr som jag fått av en brännmanet i tunisien förra sommaren! USCH! Dåliga minnen.

Det vita märket på kinden, kommer fram när jag blir röd i facet ^^,


Sanna var så hygglig och gjorde en spellista till min begravning. Hon ska vara min DJ, ofc

Numb - Linkin Park
Wait and Bleed - Slipknot
Gently - Slipknot
Cocaine - Nomy
Tears dont fall - Bullet For My valentine
Smells Like Spirit - Nirvana
Unholy Confessions - Avenged Sevenfold
Breath - Breaking Benjamin
The Good Life - Three Days Grace
Misery Business - Paramore
The only exception - Paramore
Warmness On The Soul - Avenged Sevenfold
Utan dina Andetag - Kent



Det går inte att ha en bättre spellista! Jag önska jag kunde vara med på min begravning levande!
Ni får skicka brev sen om hur ni tyckte min begravning var :D


Nu ska jag snart käka, är as hungrig!
Kayla Mokede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0