Varför lyssnar du på rock, du ut som en kille! - Malik

Ja detta sa min käre lillebror Malik när jag kom innanför dörren.
Jag sjung på Man in The box av Alice in Chains.
Så kommer Malik "Varför lyssnar du på rock, du ut som en Kille!"
HALLÅ, man ser inte ut som en kille om man lyssnar på rock HAHA!
Men det
är synd om mig för jag är den enda som lyssnar på riktig musik.
Och det är JAG som får gå runt med hörlurar och inte de som lyssnar på skit musik!
Men men, jag har träningsvärk i låren från igår när vi sprang i uppförs backe TUSEN gånger och gjorde en massa övningar uppför!
Min dag på svarta pannan var helt okej. FÖRUTOM att jag skalade över 75lökar. Gissa om mina ögon blev heeelt knas? Jag kunde knappt se något. Barnplågeri på topp!
Dagen
gick iallafall bra. Pabbe han som också praktiserar där är jobbig som vanligt, men jag är också jobbig så det står 1-1.
SNART ska jag och Yaya jogga vena spåret. Vill få bort min träningsvärk till imorgon!


Länge sen jag la upp todays outfit

Kofta - GinaTricot
Sjal - BikBok
Tee - Wal*Mart [usa]
Jeans -
BikBok

Nu ska jag vänta till yaya är redo för en joggingtur.
Ska nog teckna lite medans med Slipknot dunkandes!

Simma lugnt firrar!
Kayla Mokédé

Kommentarer
Postat av: sanna

HAN GICK JU I MIN KLASS! :)

2010-10-06 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0